El primer secretari de l’Agrupació Local del PSC de Tortosa, Víctor Grau, ha comunicat formalment a la direcció del partit la seva decisió de deixar la responsabilitat com a primer secretari. «La decisió respon a una reflexió personal i política, i a la voluntat de 2facilitar l’obertura d’un nou temps dins l’organització, amb nous equilibris, que permeti al partit avançar en la construcció de projectes compartits per afrontar els reptes polítics de futur amb garanties», tal com afirmen des del partit per mitjà d’una nota de premsa.
Més informació: PSC Tortosa: I ara què?
Grau ha volgut expressar el seu agraïment a la militància del PSC de Tortosa i a totes les persones de l’agrupació que, durant aquests anys, li han fet costat i han treballat amb lleialtat, compromís i sentit de partit. «He tingut la sort de compartir aquest camí amb persones honestes, preparades i profundament compromeses amb Tortosa», ha afirmat.
Grau continuarà la seva tasca com a regidor fins a la finalització del mandat, amb la voluntat de culminar amb responsabilitat els projectes que ha impulsat al capdavant de la seva àrea. Entre d’altres, hi figuren la llar d’infants, el contracte de manteniment dels centres educatius o el projecte juvenil Impulsa Tortosa.
Grau ha subratllat que el seu compromís amb la ciutat, amb els valors del socialisme i amb la defensa de l’interès general «continua intacte», i ha assegurat que seguirà a disposición de la ciutadania per contribuir, des d’on sigui, a construir un futur millor per a Tortosa.
El PSC de Terres de l’Ebre agraeix a Grau «l’esforç i la dedicació que ha mostrat en tot moment com a primer secretari de l’Agrupació Local. Continuem treballant fins al final del mandat amb la mateixa intensitat i empenta que fins ara», conclou el comunicat.

