El derbi català de Primera Divisió de futbol que es disputa aquest dissabte a la tarda a l’Estadi Olímpic de Lluís Companys entre el FC Barcelona i el Girona ha tingut un gran detall amb les Terres de l’Ebre després dels estralls provocats pels aiguats de la dana ‘Alice’. Tal com ja havien avançat tant el club culer com la fundació blaugrana el passat dimecres, els onze inicials dels dos conjunts han posat abans de l’inici de l’encontre darrere una pancarta en què es podia llegir «Terres de l’Ebre. Estem amb vosaltres». Segons informaven des de l’entitat barcelonista, «amb aquest missatge, el Club i la seva Fundació volen fer arribar l’escalf i la proximitat de tota la família barcelonista a les persones damnificades, així com reconèixer la tasca dels equips d’emergència, voluntariat i entitats que treballen sobre el terreny».

