Des d’aquest dimarts 22 d’octubre el diari digital EBREDIGITAL.CAT ofereix als seus lectors i seguidors un nou producte amb la denominació i capçalera EbreXperience. Sota aquesta nova marca (ubicada a la part dreta de la capçalera) es poden consultar tots els actes d’agenda, a partir d’ara de forma més extensa i exhaustiva, gràcies al fet que dos empreses i dos mitjans que actuaven per separat, han decidit sumar esforços.
Des del seu naixement EbreXperience havia estat un portal web gestionat per l’empresa Limícola SL, propietat del Grup l’Onada, igual que el periòdic gratuït Més Ebre. Oferia serveis d’agenda, i actuava com a portal i guia d’oci, principalment per potenciar el turisme i altres sectors comercials. A partir d’ara, però, si més en la primera fase, s’integra dins d’Ebredigital.cat com un primer pas destinat a potenciar encara més el creixement.
Cal subratllar que aquest creixement és una objectiu estratègic del Grup EbreMedia. Actualment, ja s’ha consolidat per sobre dels 120.000 usuaris únics de mitjana (pràcticament tres quartes parts de la població), a la vegada que el creixement de seguidors de la seua vintena de xarxes socials no para d’incrementar-se.
La integració dels dos mitjans, realitzada en temps rècord pels tècnics de l’empresa Globals, no ha tingut massa dificultats. El que sí que és rellevant destacar és que, la via de la cooperació i la col·laboració, es demostra com la millor fórmula per consolidar els mitjans de proximitat. Ebredigital.cat va nàixer el 1997 (fa 27 anys) com el domini digital del Setmanari l’Ebre, per passar a ser després el digital de CANAL TE. En aquest període ha participat de fins a cinc acords de fusions empresarials i de mitjans, i és ara quan empren la seua singladura en solitari.
Per difondre continguts per mitjà d’EbreXperience/Agenda, cal enviar-los a: [email protected]