Manifestació falangista a Tortosa a favor de mantenir el monument franquista
Les camises blaves han tornat a passejar per Tortosa. Un grup de falangistes s’han concentrat aquest diumenge al migdia al davant del monument franquista a la Batalla de l’Ebre. El motiu de la concentració era defensar la continuïtat del monòlit ara que el Govern català ha anunciat la seva voluntat de retirar-lo amb una nova … Continua llegint Manifestació falangista a Tortosa a favor de mantenir el monument franquista
Copieu i enganxeu aquest URL al lloc web del WordPress per a incrustar-la
Copieu i enganxeu aquest codi al lloc per a incrustar