Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

 Societat

Foto: Cedida

Amb aquesta unió, s’ha elaborat un catàleg únic de propostes de lleure i esport perquè els visitants puguin gaudir d’un ampli ventall d’activitats.

A bord del catamarà 'La Goleta' al moll turístic del port de l'Ametlla de Mar, s'ha presentat aquest dimecres al matí l'Ametlla de Mar Experience, una nova iniciativa impulsada des de diverses empreses de turisme actiu i de natura amb el suport de l'Ajuntament per la promoció conjunta de la població com a una destinació turística de referència a la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre.

A més, és la primera vegada que les empreses i l'administració local s'uneixen per a treballar conjuntament en la promoció. L'objectiu d'aquest segell és reunir a les empreses que es dediquen al turisme actiu i de natura, i aconseguir millorar la promoció de les activitats turístiques que realitzen als seus mercats objectius com són Barcelona i l'àrea metropolitana i fires internacionals, com per exemple a França.

Amb aquesta unió -pionera al territori- les 21 empreses participants han elaborat un catàleg únic de propostes de lleure i esport perquè els visitants puguin gaudir d'un ampli ventall d'activitats com ara snorkel, caiac, bicicleta, busseig i submarinisme, entre moltes altres; sempre respectuoses amb l'entorn natural i que, al mateix temps, valoren el litoral privilegiat del municipi.

Les empreses volen aconseguir que el turista que arriba a la població acabi realitzant alguna de les activitats ofertes en el catàleg. «Esperem que el turista que vingui a l'Ametlla no estigui cap dia sense fer alguna de les activitats i volem que marxi amb la sensació que encara té moltes coses per fer» explica Eli Bonfill, propietària d'una de les empreses que forma part del segell.

No volen perdre cap oportunitat, assegura Bonfill, i per això des de l'Oficina de Turisme es lliurarà el catàleg d'activitats a tots els visitants per poder captar usuaris. «Que poguéssim recolzar des de l'Ajuntament una iniciativa tan atractiva i potent és molt útil i molt potent» destaca l'alcalde del municipi, Jordi Gaseni, que ha volgut remarcar la unió de les empreses en la promoció turística de l'Ametlla de Mar.

Inicialment el projecte estava conformat per 8 empreses locals i consolidades dins el món del turisme. Ara bé, amb la creació de noves empreses turístiques amb seu física a la població s'ha aconseguit arribar a les 21 actuals que formen part de la marca turística presentada avui. Actualment ja està disponible el catàleg en paper i en els pròxims dies també estarà disponible la versió digital a la pàgina web de l'Àrea de Turisme de l'Ametlla de Mar.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s