Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

sorea

 Política

L’Ajuntament de Tivissa oferirà un servei d’assessorament energètic  gratuït, adreçat als veïns i veïnes i les empreses de la població, que començarà a funcionar a partir del dimarts vinent, a l’oficina d’atenció al públic de l’Ajuntament de Tivissa.

L’alcalde de Tivissa, Jordi Jardí, ha explicat que “l’equip de govern ha volgut posar en marxa aquest servei cent per cent gratuït pels veïns perquè puguin conèixer de primera mà lo que paguen a les factures de llum i gas”. Segons Jardí, tots els dimarts un assessor de la consultoria energètica Siner Aegyer “atendrà les consultes de les persones que ho desitgin per explicar-los la complicada factura energètica de la llum i els gas i puguin pagar únicament el que és just, amb transparència, informació i claredat”. L’alcalde tivissà ha fet una crida als veïns i veïnes perquè facin servir el servei “on trobaran, entre altres, assessorament sobre la potència contractada, sobre tarifes no recomanables i, si cal, canvis de companyia”.

El regidor de Servei al Territori, Joaquim Roset, ha explicat que el serveix sorgeix a partir de l’augment de la despesa energètica de moltes llars “que agreuja la situació econòmica de moltes famílies i empreses”. Segons Roset, el servei servirà “perquè, amb un assessorament totalment personalitzat, puguem saber què estem pagant, i també resoldre els dubtes que genera la factura de llum i gas”. A més, el regidor ha afegit que el servei també oferirà “la possibilitat d’ajudar a tramitar reclamacions i per indicar als usuaris com pagar menys”.

L’Ajuntament de Tivissa ha posat en funcionament aquest servei per una durada d’un any prorrogable i l’horari d’atenció serà els dimarts, de 13.00 a 14.00 h. En cas de no poder ser atesos, s’obrirà un llistat i serà el responsable del servei que es posarà en contacte amb l’usuari.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s