Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

 Economia

Una quarantena de professionals del turisme participen al Taller de Turisme sobre posicionament estratègic de marca

Una quarantena de professionals d’empreses i destinacions turístiques de Costa Daurada i Terres de l’Ebre han participat aquest dimecres al Taller de Turisme ‘El posicionament estratègic, la clau d’èxit de la marca’ impartit per Pedro Torrabadella, expert en branding, màrqueting i comunicació i CEO de CREABARCELONA Marketing & Comunication Agency.

Testen noves varietats d'arròs resistents a la salinitat al Delta

Un grup d’investigadors liderat per la Universitat de Barcelona i coordinat per l’IRTA Amposta i la Cambra Arrossera del Montsià vol determinar de quina manera afecta la salinitat dels camps al cultiu de l’arròs al Delta. D’aquesta manera volen tindre clar quina incidència té sobre la planta un dels mecanismes de lluita contra el caragol maçana (el de l’assecament dels camps i el de la inundació amb aigua de mar) ja que incrementa la salinitat del sòl.

La gamma de productes ecològics Bio Muria, presents a Bioterra 2017

estand de Mel Muria a Bioterra / Cedida

La gamma de productes ecològics Bio Muria, ha estat present en la catorzena edició de la fira de productes ecològics, bioconstrucció, energies renovables i consum responsable Bioterra. Muria també ha aprofitat aquesta edició de Bioterra per presentar la seva nova col·lecció de gominoles bio.

L’Ametlla de Mar recapta un 5% més de taxa turística durant el 2016

La platja de Sant Jordi és una de les més valorades pels turistes / Xavier Solé

L'Ametlla de Mar segueix sent el referent turístic a les Terres de l'Ebre. Així ho constaten les dades de la taxa turística de l'any passat, que mostren el seu lideratge en recaptació. La Cala és líder en ingressar-la des que va començar a cobrar-se aquest impost als turistes, ara fa quatre anys.

Alumnes del curs de comerç del Ribera d'Ebre Viva visiten els establiments per conèixer el dia a dia del sector

Els alumnes del curs de dependent/a del programa Ribera d’Ebre VIVA han visitat els establiments comercials de Móra d’Ebre. És iniciativa per tal d’aproximar els usuaris a l’entorn laboral i donar-los a conèixer, de la mà dels mateixos comerciants, quins requisits tenen en compte quan busquen personal per a les seves botigues.

El grup Balfegó captura la seva quota de tonyina roja en sis dies

La flota de Grup Balfegó ha completat la quota de pesca assignada per 2017, 1.650 tones, en només sis dies. Els vaixells ja han certificat les seves captures a les autoritats espanyoles i europees i han tornat als seus ports de procedència.

robavideo 300x250