Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

 Economia

CaixaBank ha implantat al centre de Tortosa la primera oficina del seu innovador model 'Store' al conjunt de les Terres de l'Ebre. L’entitat financera està estenent per tot el territori espanyol el nou model d’atenció personal, que vol oferir un tracte més pròxim als seus clients.

Actualment a tot l'Estat hi ha 162 oficines d'aquest model, vuit de les quals, a la demarcació de Tarragona: dos a Tarragona, dos més a Reus, i una al Vendrell, Valls, Salou i Cambrils. Les oficines Store pretenen donar resposta als comportaments i necessitats dels clients actuals i aproximar-se al món del comerç 'retail', tot millorant l’experiència de compra del client dins de l’oficina.

L''Store' Tortosa disposa d’una una superfície aproximada de 434 m2, compta amb 13 treballadors i gestiona una cartera de més de 9.100 clients.

Innovació, transparència i proximitat

CaixaBank aspira amb aquest nou model d’oficina a reforçar el vincle i la proximitat amb els seus clients de Banca de Particulars, Banca Premier i Privada i Negocis mitjançant un nou model de relació que fomenta la innovació, la transparència i la proximitat. En aquest nou model d’oficina 'Store' potencia l’atenció personal i la gestió de l’autoservei; s’acompanya i ajuda al client en l’ús dels caixers d’última generació situats a l’oficina i en l’ús dels dispositius amb accés a Línia Oberta perquè els treballadors se centren en la gestió de les operacions de valor.

Així mateix, per a l’atenció personalitzada i especialitzada que requereixen els clients de Banca Premier i Banca Privada, l’oficina disposa de zones diferenciades que permeten una major privacitat.

 

 

 

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s