Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptes l'ús que en fem.

 Economia

Las mels de luxe artMuria han estat una de las marques protagonistes a la selecció de productes regionals de la gastronomia espanyola, d’aquest mes de juny, de la companyia líder mundial de vendes flash Vente-Privée.

Per potenciar la venda online de petits negocis gourmet, Vente-Privée presenta cada mes una regió espanyola i la seva gastronomia als més de 50 milions de socis que l'empresa online té a Europa.

Durant un esdeveniment, celebrat a l'Hotel H10 Puerta de Alcalá de Madrid el passat 27 de juny, Vente-Privée ha presentat a nou de les marques que han participat en les primeres vendes gastronòmiques regionals: Pesasur, Hisenda Guzmán, Inés Rosales i Jabugo de Lley -de Andalusia- Marinesca i Daporta -de Galícia- i Bombons Cudié, Vicens i artMuria -de Catalunya.

Vente-Privée va entrar al món de la gastronomia el 2013, quan Internet era encara un canal desconegut per a la majoria de productors d'alimentació del nostre país. En l'actualitat, el web de vendes flash ha llançat la idea de les "vendes gastronòmiques regionals" aprofitant el binomi "online-alimentació" per ajudar els productors espanyols que desitgen millorar la seva imatge de marca i donar-se a conèixer a nous mercats, nacionals i internacionals, com és el cas d’artMuria, que es posiciona com un referent del sector.

Segons els experts, les pimes regionals de gastronomia espanyoles incrementaran les seves vendes a través del canal online entre un 10% i un 20% en els propers 5 anys.

Sobre artMuria

La família Muria, apicultors des de 1810, elabora quatre varietats de mel de luxe (romaní, taronger, alta montanya i bosc) amb un alt contingut en pol·len i una concentració màxima d'aromes i propietats per a les taules i els paladars més exigents, comercialitzada en diversos formats i amb presentacions exclusives.

artMuria, que pertany al Canal Horeca, es distribueix a nivell europeu en països com el Regne Unit, França, Suïssa, Bèlgica, Holanda i Alemanya. Al continent asiàtic té presència a l'Aràbia Saudita, Japó, Corea del Sud, Hong Kong i Taiwan (Xina). La marca de mel de luxe iniciarà en breu la seva distribució a altres països del Golf Pèrsic i a Estats Units.

La companyia, en plena fase d'expansió nacional i internacional i que manté un creixement sostingut, és reconeguda per la seva gestió empresarial i la seva constant innovació.

0
0
0
s2sdefault
powered by social2s