Ficar-se fins a la ment del comprador, descobrir les seves inquietuds i necessitats i, amb aquestes dades, planificar un sistema de comunicació que capti la seva atenció per convèncer-lo de comprar un producte, això és el neuromàrqueting i la neurocomunicació que van ser els dos temes principals de l’última xerrada que va oferir l’Associació d’Empresaris de les Comarques de l’Ebre, tot amb l’objectiu de que aquest sistema arribi al territori.
El neuromàrqueting i la neurocomunicació van ser els eixos principals del curs organitzat per l’AECE (Associació d’Empresaris de les Comarques de l’Ebre amb el suport de l’Ajuntament d’Amposta. L’Albert Pàmies, gerent i fundador d’Inspira Consulting, va ser el formador que va mostrar les diferents tècniques d’actuació del neuromàrqueting i la neurocumunicació.
Així doncs, el president de l’Associació d’Empresaris, va valorar molt positivament la realització d’aquest tipus d’accions a les diferents poblacions de les comarques de l’Ebre, ja que se li donen eines molt necessàries per a tot tipus d’empresàries i empresaris.