Grup Balfegó, empresa especialitzada en pesca, aqüicultura i comerç de tonyina vermella, engega divendres dia 30 de març la VI temporada del Tuna Tour: un bany en alta mar amb centenars de tonyines roges de més de dos metres de longitud i 200 quilograms de pes en les seves piscines d’aqüicultura situades a dues milles i mitjana de la costa, enfront de L’Ametlla de Mar.
El director comercial de Tuna Tour, David Puente, explica que, “l’empresa, porta oferint aquesta iniciativa de turisme sostenible des de l’any 2012, i aspira aquesta temporada a aconseguir els 20.000 visitants, que se sumaran als 62.700 viatgers de múltiples nacionalitats -un alt percentatge provinents de França i Rússia- que han viscut ja l’aventura Tuna Tour en els seus cinc anys de vida”.
El Tuna Tour es una nova oportunitat per continuar potenciant l’atractiu de la Costa Daurada/Terres de l’Ebre com a destinació d’oci, de mostrar el món de la tonyina vermella: història, pesca, cura, recerca i valor gastronòmic d’aquesta espècie, així com un model d’empresa sostenible i responsable, divulgant els valors del Grup Balfegó.
L’experiència inclou viatge en catamarà de 18 metres d’eslora amb capacitat per 70 passatgers, projecció d’audiovisuals en cinc idiomes, bany i degustació de delicatesen de tonyina vermella Balfegó.