36.000 viatges en el primer any de l’aturada de l’Euromed a l’Ebre

2018-03-04T20:26:02+00:00 14 de novembre de 2017|Economia| , , |0 Comentaris

La mesura, una reivindicació històrica, es va implantar per contrarestar el dèficit del servei al sud de Catalunya fins l’entrada en funcionament de la doble via entre Vandellòs i Vila-seca. Dotze mesos després, 36.000 clients han anat amb alta velocitat a preu de regional des de les Terres de l’Ebre: 34.000 connexions amb Barcelona i 2.000 a Tarragona, en un trajecte que es va habilitar uns mesos més tard. La Plataforma Trens Dignes creu que podrien ser més si s’hagués acompanyat la mesura d’una major promoció per donar a conèixer, entre d’altres, els busos llançadora per connectar l’estació central ebrenca amb altres municipis. Asseguren fins i tot que van canviar de nom l’estació durant una temporada. 

A l’espera de com es traduiran en horaris i trajectes les obres del Corredor del Mediterrani un cop finalitzades, Trens Dignes reclama que la connexió amb alta velocitat sigui definitiva i s’amplïi cap al País Valencià. Fins ara, els Euromed que viatgen cap al sud s’aturen a l’estació de l’Aldea per deixar baixar els usuaris però no per deixar-ne pujar. Unes reivindicacions, però, en un compàs d’espera, per l’actual situació política.

Trens Dignes segueix reivindicant l’Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM) com òrgan per resoldre les deficiències a les Terres de l’Ebre en transport públic, com la unificació de tarifes i una major coordinació entre els diferents mitjans. 


https://www.youtube.com/watch?v=3OfEsAyknZs&t=5s

Comentaris
X
X