La Sénia es reivindica amb la Festa del Moble i la Fira d’Artesania i inaugura nou vial comercial

2018-03-04T18:30:54+00:00 23 d'octubre de 2017|Economia| , |0 Comentaris

La Sénia ha tret múscul aquest cap de setmana de dos dels seus principals actius: la fabricació i venda de mobles i els oficis artesans. El delegat del Govern va ser l’encarregat d’inaugurar la cita, que es va tornar a concentrar per segon any consecutiu entorn les principals àrees de venda de mobles. La fira, organitzada conjuntament amb l’Associació d’Artesania de la Sénia, ha comptat amb la participació de 41 expositors, de diferents especialitats, que han mostrat els seus treballs elaborats amb gran professionalitat. L’afluència de visitants ha estat constant: s’han pogut veure demostracions, concursos per premiar la millor peça, el millor estand, una recreació històrica de l’arribada del rossegador, tallers de jota cantada i ballada, i tot un seguit d’activitats que van ser possibles gràcies a la col·laboració de les diferents entitats locals, com el Centre d’Estudis Seniencs, l’Antena de la URV a la Sénia, l’Agrupació Musical Senienca, el Col·lectiu d’Empresaris del Moble de la Sénia, el CENFIM i Creu Roja. Un dels actes més emotius va ser l’homenatge als artesans José Fuentes (esquilador) i Juan Querol (fuster). El repte per l’any que ve: la internacionalització. 

Per segon any, la fira s’ha ubicat a la zona on estan la majoria de botigues de mobles, ja que des de la FECOMS s’ha organitzat la V Festa del Moble, amb promocions, importants descomptes i outlet durant tot el cap de setmana. Una parella d’Alcanar va ser la guanyadora dels 6.000 € que sortejaven entre els compradors de mobles de les botigues. El valor de la compra que havien fet era per 8.840 euros. 


https://www.youtube.com/watch?v=imOdaB3aSwU

Nou vial comercial 

Coincidint amb la Festa del Moble, també es va inaugurar també el nou vial comercial que comunica totes les botigues de mobles per facilitar que siguen visitades a peu. Paral·lelament, el sector està treballant diferents línies estratègies, com la imatge entorn les botigues i el reforç a la comunicació. També en crear sinergies per tal que els punts de venda siguin també punts d’informació dels actius del municipi i l’entorn, com el riu Sénia, el Parc Natural dels Ports i el Camp d’Aviació i el nou centre vinculat. 


https://www.youtube.com/watch?v=p1ROea4oO_8

Comentaris
X
X